Jak wybrać skuteczne biuro nieruchomości we Wrocławiu? Praktyczne wskazówki

ByRedakcja

sie 1, 2022
biuro nieruchomości

To indywidualny agent nieruchomości, jego kompetencje, motywacja, umiejętności i doświadczenie, decydują o tym, czy osiągniesz dobry wynik, czy okaże się, że sprzedałeś zbyt tanio lub kupiłeś zbyt drogo. Wybierając biuro nieruchomości we Wrocławiu, upewnij się, że wybrany agent nieruchomości posiada właściwe połączenie umiejętności i doświadczenia. Oto kilka najlepszych wskazówek, które pomogą Ci znaleźć i wybrać świetnego agenta, z którym nie tylko dobrze będzie Ci się współpracowało, ale który również zaangażuje się, by osiągnąć możliwie najlepszy wynik transakcyjny.

Znajdź takie biuro nieruchomości we Wrocławiu, które specjalizuje się w transakcjach lokalnych

Ci, którzy mieszkają i na co dzień zajmują się obszarem, w którym sprzedajesz swoją nieruchomość, mają większe szanse na posiadanie kompleksowej i aktualnej bazy danych potencjalnych nabywców Twojej nieruchomości, zanim zostanie ona wprowadzona na rynek. Wysokiej jakości biuro nieruchomości we Wrocławiu rozwija relacje z potencjalnymi nabywcami i aktywnie pozostaje w kontakcie i informuje swoich klientów, gdy na rynku pojawiają się nowe nieruchomości, które spełniają ich kryteria wyszukiwania. Takim biurem jest np. https://rcs.pl/.

Często są to zaangażowani i poważni nabywcy, ponieważ aktywnie szukali od jakiegoś czasu i mogli wcześniej przegapić zakup nieruchomości, a zatem są bardzo zmotywowani i prawdopodobnie zapłacą pełną cenę. Nie wystawiaj swojej nieruchomości na aukcję agentowi, który nie może wykazać się swoim dużym doświadczeniem w sprzedaży w tej samej okolicy, nawet na tej samej ulicy, na której znajduje się Twoja nieruchomość.

Wybierz biuro nieruchomości we Wrocławiu specjalizujące się w nieruchomościach, jakie Cię interesują

Sprzedaż kawalerki w porównaniu z trzypiętrowym zabytkowym dworkiem to zupełnie inne procesy. Biorąc pod uwagę mnogość czynników, które wpływają na dany rodzaj nieruchomości, od problemów związanych z dziedzictwem i warstwami demograficznymi po demografię potencjalnych nabywców, potrzebujesz agenta doświadczonego w sprzedaży Twojego rodzaju nieruchomości. 

Nieodpowiedni agent nie tylko miałby nieodpowiednią bazę danych nabywców, aby sprzedać Twój typ nieruchomości, ale także byłby w niekorzystnej sytuacji, próbując przedstawić Ci dokładną wycenę i mógłby mieć problemy z przedstawieniem pomysłów dotyczących renowacji lub zmian stylizacyjnych, które dodają wartości, prowadząc do nadmiernej kapitalizacji.

Sprawdź, czy biuro nieruchomości we Wrocławiu jest skuteczne marketingowo

Pokazanie nieruchomości w jak najlepszym świetle to umiejętność, której nie należy lekceważyć. Wysokiej jakości biuro nieruchomości we Wrocławiu zatrudnia ludzi, którzy wiedzą, gdzie i kiedy zrobić zdjęcia, kiedy przeprowadzić otwarte domy, czy potrzebne są meble wystawowe, czy należy szukać wolnych nieruchomości i tak dalej.

Okazuje się na przykład, że stylizacja nieruchomości podnosi ostateczną cenę sprzedaży nieruchomości o 7,5% do 12,5%. Ten wzrost wartości może pokryć prowizję Twojego agenta nieruchomości, a nawet dać Ci zarobić więcej – ale trzeba to zrobić dobrze. Reklama to coś więcej niż wystawienie nieruchomości na standardowych witrynach z ofertami i rozdawanie ulotek. Wysokiej jakości pośrednik w obrocie nieruchomościami określi grupę demograficzną nabywcy nieruchomości, ukierunkowaną reklamę i odpowiednio ustrukturyzuje kampanię marketingową. Jeśli jest to nieruchomość z wyższej półki, może to na przykład obejmować ukierunkowaną reklamę w mediach biznesowych oraz inspekcje po wcześniejszym umówieniu się, np. poza godzinami pracy w zależności od grupy demograficznej kupującego.

Nowe technologie pomagają również agentom na co dzień w marketingu i reklamie. Reklamy na Facebooku i Instagramie, zdjęcia dronem, listy mailingowe – dobry agent powinien być na bieżąco z najnowocześniejszymi technologiami reklamy nieruchomości.

Wybierz biuro nieruchomości we Wrocławiu, które stosuje metody sprzedaży zgodne z Twoimi wymogami

Chociaż metoda sprzedaży Twojej nieruchomości zależy ostatecznie od Ciebie, agent nieruchomości wykonujący swoją pracę poprawnie może dokładnie wyjaśnić, dlaczego dana metoda sprzedaży może być odpowiednia dla Ciebie i Twojej nieruchomości. Każda metoda sprzedaży (i jej odmiany) – aukcja, przetarg/wyrażenie zainteresowania i umowa prywatna – mają różne plusy i minusy. Niektóre z nich są uzależnione od podobnych cen w obszarze dla kupujących i od ceny ofertowej, podczas gdy inne nadają się do wyjątkowych, wysokiej klasy nieruchomości bez wyraźnej wartości. Jeśli biuro nieruchomości we Wrocławiu nie może wybrać metody sprzedaży Twojej nieruchomości i szczegółowo wyjaśnić, dlaczego to robi, powinieneś poszukać gdzie indziej.

Dodaj komentarz